Įmonės logistinių procesų valdymas

Įmonės logistinių procesų valdymas

logistika

Efektyviai koordinuoti įmonėje vykstančius procesus yra sunki užduotis. Ypač sudėtinga tai įgyvendinti logistikos įmonėse kur procesai turi būti maksimaliai automatizuoti tam kad verslas galėtų augti ir didinti pardavimų apimtis. Kas svarbiausia logistikos procesų valdyme?

 

Planavimas

 

Veiklos planavimas čia yra kur kas svarbesnis nei bet kurio kito tipo įmonėms. Gerai įvykdyti net ir pačia mažiausią pervežimo užduotį reikalauja racionalaus planavimo. Kai krovinių tokia galybė, visi procesai susipina tarpusavyje – prekių surinkimas, sandėliavimas ir atvežimas iš anksto suplanuotu laiku. Logistiniai procesai tarpusavyje turi būti suderinti taip kad rezultate būtų patenkinti ne tik užsakovai bet ir įmonė gautų pelną kuris tenkina akcininkus. Vadybos lygmenyje tiekimo grandinės seką turi gerai suprasti kiekvienas dalyvaujantis šiame procese.

 

Išorės veiksniai

 

Gerai apgalvoto veiksmų plano neužtenka efektyviam logistikos valdymui nes šioje srityje kasdien pasitaiko nenumatytos aplinkybės į kurias reikia reaguoti, kartais visai sėkmingai bet neretai priimti spendimus kurie atneša įmonei nuostolius ir klientų nepasitenkinimą. Tik tos įmonės kurios veikia rinkoje daugelį metų turi sukūrusios ne vieną atsarginį planą kurį adaptuoją naujoms situacijoms.

 

Darbuotojai

 

Nuolatiniai darbuotojų mokymai ir supažindinimas su naujomis įmonėje diegiamomis programomis gali sukurti pridėtinę vertę ir vartotojų lojalumą. Esant nenumatytoms situacijoms labai blogai kai darbuotojai pasimeta ir negali priimti sprendimų savarankiškai, laukia nurodymų iš vadovybės. Taip prarandamas laikas kuris yra yra vertinamas logistikos pasaulyje brangiausiai.

 

Sandėliai

 

Be tinkamai paruoštų darbuotojų logistikos įmonė turi investuoti ir į sandėliavimo patalpas, jos turi būti skirtingos paskirties pagal tai kokias prekes gabena užsakovai. Nėra nieko blogiau kaip sugadinta produkcija dėl netinkamų laikymo sąlygų nes ir be šios rizikos užsakovo krovinys pervežimo metu susiduria su daug kitų rizikų iš aplinkos. Daugiaaukščiai stelažai, automatizuotas pakrovimas ir iškrovimas, kompiuterizuotas temperatūrinių rėžimų nustatymas ir kontrolė skirtingoms prekių grupėms, tai tik keletas dalykų kurie ateina į galvą kai galvojame apie logistikos įmones. Taip yra todėl kad labiau matomi ir svarbesni atrodo kiti faktoriai – greitesnis ir saugesnis maršrutas, pigesnė pakuotė, mažesnės kuro sąnaudos ir pan. Naujų technologijų diegimas ir šviežias požiūris iš naujų vadovų gali būti lemiami veiksniai sėkmingas logistikos verslo vystymui.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.